Weboldal

Szolgáltatások

Keresőoptimalizálás

Reszponzív

Mobilbarát

Webshop

Online bolt

Design

Grafikai megoldások

SzilNET

weboldal készítési szolgáltatásaink

Széles skálán kínálunk weboldal készítési szolgáltatásokat.

Melyek igazodnak az egyes ügyfelek egyedi igényeihez és követelményeihez. Szakterületünk kínálja, weboldalak teljes ügyintézését, tervezését, kialakítását, továbbá a felügyeletét is. Gondoskodunk  a projekt elejétől a végéig mindenről.

Honlapját szoros együttműködéseddel alakítjuk ki.

Weboldalainkkal követjük az innovatív trendeket. A dinamikusan fejlődő okostelefonok és táblagépek számára értelmezhető, reszponzív kialakításban adjuk át a weboldalainkat.

Kialakításban Ön is részt vesz benne, de mindezt megteheti egy fotelben ülve is. Túl sok teher nem fog Önre nehezedni! A weboldal elkészítését az Ön tempójának, igényeinek megfelelő sebességgel alakítjuk ki.

Keresőoptimalizálásról

Mindenfelé olvasható, hogy a keresőoptimalizálás kötelező! Habár minden oldalhoz ajánljuk és minden oldalt optimalizálunk elsősorban Google keresőre, igény szerint kihagyható. Minden attól függ, mire is szánjuk a weboldalt.

Keresőoptimalizálás

SEO

Keresőoptimalizálásról, hogy a laikus is értse!

Keresőoptimalizálás nagyon fontos, és időigényes része egy weboldal kialakításának! Rengeteg összetevője van egy jól optimalizált lapnak. Többek között számít a cég tevékenységi köre, kulcsszavakban a konkurencia mennyiség, annak minősége, és természetesen az elérendő célok.

Eddigi tapasztalataim szerint, egy weboldal kialakítási idejének jelentős részét veszi igénybe a keresőoptimalizálás.


1. Alapkérdés, szükséges -e, hogy keresőszolgáltatókon keresztül is megtalálják a weboldalamat?

A válasz erre a kérdésre: nem, de erősen ajánlott!

Nem, amennyiben a weboldal témája nem követeli meg a keresőkön keresztüli megtalálhatóságot. Ügyfélkör fix, nem bővül, vagy csak kiegészítő szolgáltatásként van fenntartva a weboldal. Esetleg semmiféle terméket, szolgáltatást nem nyújt, de megkövetelt hogy a vállalkozás fent legyen az Interneten!

Erősen ajánlott minden más esetben!

 

2. Mire is jó a keresőoptimalizálás?

Amennyiben a vállalkozás valamiféle terméket, vagy szolgáltatást kíván eladni, annak megvásárlását a mai világban már nem csak az utcáról betérő vevő jelenti. Célközössége sok esetben az Internetről jön, az ország, de akár a világ különböző pontjairól is. Erre nyújt megoldást a keresőoptimalizálás, hogy a vállalkozás megtalálható legyen a keresőalkalmazásokban (Google, Yahoo, Bing), és lehetőleg előkelő helyen. (Amennyiben ezt olvasta, valahogyan idejutott. Ugye?)

 

3. Keresőoptimalizálás  elemei

  • Megfelelő Domain név kiválasztása: Valami módon utaljon a tevékenységi körünkre
  • Keresőszavak feltérképezése: Versenytársakat kell meghatározni
  • Keresőszavak, kifejezések meghatározása: Ideális eset, minél többen keresnek rá a szóra, és minél kevesebb a versenytárs
  • Weboldalunk optimalizálása: Keresőszavainkra minél több helyen, és minél jobb kiemeléssel legyenek megtalálhatóak weboldalunkon
  • Értelmes mondatok: Az optimalizálás nem csak a keresőmotoroknak szól, hiszen az ember kattint. Leírásainkat értelmes, kerek mondatokká ajánlott alakítani.
  • Flash elemek elhagyása: egy oldal legyen gyors, és átlátható az első pillanattól. rengeteg ember zárja be a megtekintendő weboldalt egy rossz animáció végett.
  • Keresőbarát URL-ek: Mennyivel könnyebb értelmezni egy URL-t, ami 30-50 karakteres, és olvasható, mint egy több száz karakteres, kódokat tartalmazó karakterláncot. Gondolva a direkt internetezőkre is
  • Keresőmotorok beépítése: oldalba bele kell építeni a keresőmotorok kódját
  • Oldaltérkép használata: Sokat javít a megtalálhatóságon
  • PageRank növelése: Minél több oldal mutat ránk, annál előkelőbb lehet egy oldal
  • Kattintások: Minél több helyről kattintanak weboldalunkra, annál jobb lesz a megtalálásunk
  • Közösségi oldalak: Be kell látni, aki kimarad, az lemarad! reklámozzuk magunkat rajta!

 

4. Keresőoptimalizálás melyik motorra?

Elsősorban Google keresőmotorra optimalizálom a Weboldalakat, de Bing keresőben is megtalálhatóak mind! Magyarországon  a legtöbb keresési felkérés ezen a két keresőn keresztül születik, így ezeket tartom a legfontosabbnak.

Mobilbarát weboldal

Reszponzív

Reszponzív weboldal

2017-re Magyarországon is átvették a hatalmat az okostelefonok és táblagépek a böngészési piacon. Régi weboldalak esetén problémát jelenthet az okostelefon használók körében, hogy a weboldal értelmezhetetlen, tele van csúszkákkal. A reszponzív webdesign erre nyújt kiváló megoldást!

 

Reszponzív tartalom és a grafika megjelenítése alkalmazkodik készüléke felbontásához, annak kijelzőjéhez idomul.

Honlap látogatóját az első pár percben kell meggyőznöd a maradásról, így ez egy mindenképpen szükséges megoldás.

Webshop kialakítás

Online értékesítés

Webáruház indítása

 

Az internet gyors terjedésével az online kereskedelem az elmúlt évtizedekben hazánkban is előnyössé vált a kereskedők számára. Manapság minden vállalkozás, ami bármiféle terméket árul, növelheti eladásainak mértékét, ha nem csak közvetlen zónájában, hanem az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeket kihasználva, a piaci szegmens egy széleskörű résztvevője lehet. Webáruházakban termék, vagy szolgáltatás értékesítése lehetséges.

 

  • Kinek ajánlom egy webáruház indítását?

Kérdésre egyszerű a válasz! Ha van terméked, amit előállítasz, elkészítesz, mely egyedi, vagy piaci értéke versenyképes, akkor Neked, illetve vállalkozásodnak való a webáruházon keresztüli értékesítés!

 

  • Mit is lehet árulni egy webáruházban?

Majdnem mindent. Azonban ajánlottabb olyan termékekkel beszállni a piacra, amelynek értéke viszonylag kis értékű, de még megérje a vevőnek az esetleges szállítási költséget is kifizetni érte!

 

  •  Milyen webáruházat használjak?

Vannak nyílt forráskódú webáruházak is, ezek ingyenesen letölthetőek (Prestashop, VirtueMart, Magento, stb …) de kialakításukhoz emelt szintű számítástechnikai tudás kell. Majdnem minden területét lefedi egy jó webáruház elemeinek, ha azonban különleges igényünk lenne, modulonként külön lehet kiegészítőket vásárolni.

A piacon meg lehet találni előre elkészített webáruházakat, az úgynevezett bérelt webáruházakat, amiket az azt eladni szándékozó cég a Te igényedre alakít ki. Ezek kész megoldások,  csomagajánlatokban lehet megvásárolni azt, áruk főként az igénybe vett szolgáltatásoktól függ.

Végül, de nem utolsó sorban pedig vannak fejlesztő cégek, akik kifejezetten egyedi webáruházakat, online megrendelő rendszereket készítenek el. Ezek, mivel egyedi fejlesztésen alapulnak, nagyon drágák is lehetnek.

  • Árak

Nem elhanyagolható szempont. Természetesen egy webshop fenntartása többe kerül, mint egy egyszerű weboldalé, azonban ez hamar meg is térül. Többféle konstrukcióban tudom kínálni webáruháza elkészítését. Lehet egyszeri fizetés, havi bérlés, eladott termékenkénti. Erősen szolgáltatásfüggő.

–   Egyszeri fizetés: Megállapodott árért cserébe egy termékekkel feltöltött webáruházat kapsz kézhez, amit leoktatva akár Te is karban tudsz tartani.

–   Webshop bérlés: Havi elszámolás alapján

–  Havi díj: Webáruház forgalmad után jutalékban állapodunk meg, így a mi érdekünk is, hogy a keresőben minél előbb szerepeljen oldalad, és minél felhasználóbarátabb legyen

–   Részletfizetés: Ugye, milyen jól hangzik?

Természetesen a sor végtelen lehet, teljességgel rugalmasan kezeljük ezt a fejezetet, de ami biztos, hogy megtérül a befektetésed!

 

SzilNET az első kategóriában található nyílt forráskódú E-Commerce rendszert kínálja Neked. Hogy sikeres lehessen, velünk kiemelkedhet a tömegből! Alacsony elkészítési díj mellett egyéni, magas minőséget biztosítunk webáruházad számára, mindezt rövid határidővel.

image
http://szilnet.hu/wp-content/themes/imperio/
http://szilnet.hu/
#ff5f5f
style1
paged
Bejegyzés töltése...
/var/www/data1/S5-112/szilnet.hu/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
on
off